Om het visuele ontwerp te kunnen testen met de doelgroep heb ik op 19 juni een testsessie georganiseerd bij het HHSK. Hierbij waren de communicatiemanagers Maaike Siepman en Robin de Vries aanwezig, en een medewerker die met regelmaat communicatie-uitingen produceert, Koen Pruymboom. Ik heb aan de respondenten aangegeven dat er niet alleen op het ontwerp of individuele functionaliteiten
hoeft te worden gereflecteerd.
Maaike Siepman
Top: Eenvoud en gemak, iedereen kan dit gebruiken.
Tip: Niks op aan te merken, ik wordt hier heel blij van.
Effect op jouw werkzaamheden:
Mijn werkzaamheden gaan hierdoor een stuk sneller, het zorgt voor werk gemak en het zal resulteren in minder vragen. Ik zal meer communicatie-uitingen te zien krijgen en controleren.
Koen Pruymboom
Top: Los van de inhoud kan het niets meer fout gaan.
Tip: Een koppeling met een beeldbank, zodat je niet zelf hoeft te uploaden.
Effect op jouw werkzaamheden:
Mijn werkzaamheden gaan hierdoor een stuk sneller (wij hoeven de opdracht niet meer uit te besteden). En ik hoef mij niet meer bezig te houden met het huisstijlregels of het ontwerp.