Op dinsdag 2 april heb ik telefonisch contact gezocht met Tim Maegerman van CHILLI publisher, in dit telefoongesprek heeft hij mij geïnformeerd over de toepassingen van de grafische engine die zij aanbieden en de mogelijkheden voor Uit de Kunst!. Hij vertelde mij over een aantal mogelijkheid als het betalen per het aantal renders wat klanten maken en de mogelijkheid voor integratie met de Uit de Kunst! website. Samen met zijn Nederlandse partner Erik De Volder ga ik een speciale demo omgeving bekijken met een soortgelijke situatie aan Uit de Kunst!
Op woensdag 3 april heb ik een Comparison Chart gemaakt, waarin ik een aantal case studies met elkaar heb vergeleken, hierin heb ik de belangen van de opdrachtgever en de klanten verwerkt.
De rest van de week heb ik gewerkt aan een ontwikkelruimte voor mijn project. Ik heb huisstijl.uitdekunst.com beschikbaar gemaakt. Hiervoor moest een hoop gebeuren, de website moest verhuisd worden naar de nieuwe server, de mailboxen heb ik mee verhuisd en moest een SSL-certificaat worden aangemaakt. Vervolgens heb ik WordPress geïnstalleerd zodat ik voor mijzelf een werkbare omgeving had gecreëerd.