1. Wat zijn de wensen en behoeften van de office managers en secretaresses van de organisaties waarvoor Uit de Kunst! ontwerpen maakt?
  2. Wat zijn de exacte problemen wanneer de doelgroep zelf een media uiting probeert te ontwerpen binnen de huisstijl van de organisatie waarvoor zij werkzaam zijn?
  3. Hoe zouden office managers en secretaresses het vinden als ik de huidige (niet gewenste) situatie voor hen verbeter, zitten ze wel op een oplossing te wachten?
  4. Hoe zou de doelgroep het vraagstuk zelf opgelost willen zien, en hoe komt dit overeen met de ideeën van Uit de Kunst!?
  5. Met welke personen uit de doelgroep kan ik in contact komen om mijn ideeën te testen en eventueel feedback te kunnen vragen?
  6. Hoe lossen andere creatieve bedrijven dit probleem op, welke dienst of service bieden zij aan voor huisstijlbewaking?
  7. Wat zijn overeenkomsten tussen de verschillende organisaties waarvoor Uit de Kunst! media ontwerpt? Ervaren alle klanten dezelfde problematiek? Of kan ik hierin differentiëren?